Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2025

ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13-17/10/25

 Δεν κάναμε μάθημα , ισχύει η προηγούμενη ανάρτηση

ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 13-17/10/25

 Α1: Επανάληψη στις συντεταγμένες και πολύ καλά την σελίδα 11

Α2: Σελίδα 17 

Α7 : σελίδα 12 , η διαφορά ώρας

Α3, Α4 : Δεν κάναμε μάθημα ισχύει η προηγούμενη ανάρτηση

ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΜΝΑΣΙΟΥ 13-17/10/25

 Β1, B3, B4, B6, B7:  Γεωλογική ιστορία Ευρώπης , σελίδα 27 και 29 το σχήμα. Από όσα αναφέρονται στο "μελετώ στο σπίτι" σελίδα 27, να ξέρετε ποιά περιοχή (έχοντας τα σχήματα στις 27 και 29 σελίδες μπροστά σας) πότε και με ποιά ορογένεση σχηματίστηκε η Ευρώπη. 

Εξωγενείς δυνάμεις διαμόρφωσης ανάγλυφου  

Β2 : δεν κάναμε μάθημα ισχύει της προηγούμενης βδομάδας η ανάρτηση

Φυλλάδιο προετοιμασίας διαγωνίσματος 

Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2025

ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 6-10/10/25

 Α7: Λύσαμε τις ασκήσεις του φυλλαδίου κι έχτε επανάληψη το μήκος (θεωρία και φυλλάδιο)


ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 6-10/10/25

 Α1 : Γράψατε τεστ , το σχήμα σελίδα 14 με τις ώρες στον κόσμο. 

Δείτε το video πατώντας εδώ 

Α2 : Γεωγραφικές συντεταγμένες σελίδα 11 πολύ καλά. Παίξαμε το παιχνίδι εύρεσης γεωγραφικών συντεταγμένων στον χάρτη διαφόρων πόλεων. Διάλεξε μια πόλη από αυτές που βρήκες τις συντεταγμένες της και φέρε μας μια ιδιαίτερη πληροφορία γι΄ αυτήν.  

Α3 : Γράψαμε τεστ στις γεωγραφικές συντεταμένες  και θα προχωρήσουμε την επόμενη φορά. 

Α4 : Δεν κάναμε μάθημα λόγω εκλογών 15μελούς. Ισχύει η προηγούμενη ανάρτηση 

Α7 : Παρουσιάσατε τις πόλεις , θα συνεχίσουμε την επόμενη φορά. 

ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 6-10/10/25

 Β1, Β2, Β3, Β5, Β6 : Γεωλογικός χρόνος - διαβάστε το φυλλάδιο πολύ καλά 

 Β4, Β7: Γεωλογική ιστορία Ευρώπης , σελίδα 27 και 29 το σχήμα. Από όσα αναφέρονται στο "μελετώ στο σπίτι" σελίδα 27, να ξέρετε ποιά περιοχή (έχοντας τα σχήματα στις 27 και 29 σελίδες μπροστά σας) πότε και με ποιά ορογένεση σχηματίστηκε η Ευρώπη. 

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2025

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 Φέτος θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο:

  "Το δακτυλίδι του Μίνωα" 

Με τι θα ασχοληθούμε; Το δακτυλίδι του Μίνωα το έχετε δεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο (εαν όχι, να πάτε να το δείτε !!). Γνωρίζετε τι μυστήριο έκρυβε το ταξίδι του μέχρι να φτάσει εκεί που είναι σήμερα; Μέσα από αυτό το δακτυλίδι θα ανακαλύψουμε το παλαιοπεριβάλλον της Κνωσσού (δηλαδή πως ήταν η περιοχή τότε) αλλά και το περιβάλλον της σήμερα (φυτά, ζώα, πετρώματα ... αυτό που λέμε γεω και βιοποικιλότητα ). Ακόμη θα ανακαλύψουμε "τι τράβηξε" αυτό το δακτυλίδι για να φτάσει στα χέρια των αρχαιολόγων... θα πάρουμε και συνεντεύξεις από μεγάλους ανθρώπους που ξέρουν την ιστορία του....

Πως θα τα ανακαλύψουμε όλα αυτά; με βιωματικές δράσεις και παιχνίδια εντός κι εκτός σχολείου, με επισκέψεις και συνομιλίες με ανθρώπους που έχουν αφιερώσει την ζωή τους στην έρευνα (επιστήμονες από το Μουσείου Φυσικής Ιστορίας, το Πανεπιστημίο Κρήτης, αρχαιολόγους, παλαιοντολόγους, ζωγράφους, μουσικούς κ.ά)

Θα είναι σαν ένα επιπλέον μάθημα ; Όχι βέβαια, τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στηρίζονται στην βιωματική προσέγγιση μέσω παιχνιδιού και δράσεων (θα δείτε από κοντά τι εννοούμε )

Γιατί λέγεται το πρόγραμμα αυτό και περιβαλλοντική ομάδα; Διότι ο βασικότερος σκοπός είναι για δημιουργηθεί μια ομάδα μαθητών όπου όλοι θα νιώθουν αλληλεγγύη, εμπιστοσύνη κι αγάπη... Βασικά συστατικά μιας δυναμικής και δημιουργικής ομάδας ! 

Θα έρθουμε σε επαφή και με άλλες ομάδες άλλων σχολείων; Βέβαια! θα συνεργαστούμε και με άλλες ομάδες άλλων σχολείων της πόλης μας αλλά και του εξωτερικού αφού θα ενταχθούμε σε δύο διεθνή δίκτυα ("τα οικολογικά σχολεία" και το "νέοι δημοσιογράφοι για το περιβάλλον"

Πότε θα βρισκόμαστε ; Κάθε Παρασκευή μετά το τέλος των μαθημάτων μέχρι τις 15:30

Πότε πρέπει να δηλώσω συμμετοχή; Επειδή η ομάδα μπορεί να έχει μέχρι 30 παιδιά, θα πρέπει εαν θέλετε να συμμετέχετε, να το δηλώσετε σύντομα !

Σε ποιόν δηλώνω συμμετοχή ; δηλώνετε στις παρακάτω καθηγήτριες : Πιέρρου, Φραγκιαδάκη, Σημαντηράκη, Δημητριάδου ή να γράψετε το όνομά σας και το τμήμα σας στο έντυπο που θα υπάρχει από Δευτέρα στον πίνακα ανακοινώσεων 

Θα περάσουμε υπέροχα ! 

ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 29-3/10/25

 Α7: Ολοκληρώσαμε τις ερωτήσεις του σχολικού μέχρι την σελίδα 4

Δείτε την θεωρία εδώ 

Έχετε να ξεκινήστε το φυλλάδιο την 1η σελίδα 

Δείτε μια επανάληψη των όσων έχουμε κάνει μέχρι στιγμής στο παρακάτω video :



ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 29-3/10/25

Α1 : Εισαγωγή τι είναι η γεωλογία και η γεωγραφία. Δείτε την παρουσίαση του μαθήματος εδώ 

Α2: Γεωγραφικές συντεταγμένες σελίδα 11 σχολικού πολύ καλά τους ορισμούς. Δείτε την παρουσίαση του μαθήματος εδώ 

A3, Α4, Α7: Με αφορμή το παιχνίδι με τις συντεταγμένες που κάναμε στην τάξη, επιλέξτε μια από τις πόλεις που σας έτυχε για να βρείτε τις γεωγραφικές της συντεταγμένες και ανακαλύψτε κάτι ιδιαίτερο για αυτήν, που θα θέλατε να μοιραστείτε στην τάξη (Δείτε ένα παράδειγμα εδώ

Επανάληψη την σελίδα 11 !


Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025

ΓΕΩΛΟΓΙΑ-ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 29-3/10/25

 Β2, Β4, Β7: Γεωλογικός χρόνος - Μάθετε πολύ καλά το φυλλάδιο

4 τρόποι να καταλάβεις τον γεωλογικό χρόνο (την ηλικία της Γης):

Β6Επανάληψη τους γεωγραφικούς όρους (πάτα εδώ να δεις χάρτη κι ονομασίες )

Δείτε τις ασκήσεις και διαφάνειες που είδαμε στα μαθήματα 3 και 4  εδώ

Β1, Β3, Β5: Πολύ καλά όσα αναφέραμε με αφορμή το video 

Αφιέρωμα ημέρας : 



..............................................................

Β7: ΙΖΗΜΑΤΟΓΕΝΗΠΥΡΙΓΕΝΗ,   ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ